За кулісами DINERO: інноваційний підхід до клієнтського сервісу в Києві (Продам)

ФК DINERO відома як компанія, що надає реально швидкі послуги. Час оформлення на сайті компанії складає 5-10 хвилин, і після підтвердження гроші миттєво поступають на карту позичальника. Керівник Управління клієнтського сервісу Тетяна Васильчук разом із командою Служби підтримки забезпечує якісну комунікацію з клієнтами. Від роботи підтримки залежить дуже багато, тому DINERO вимагає від операторів високого рівня знань і сумлінного ставлення до роботи.
«Якість комунікації кожного оператора з клієнтом підлягає щомісячній перевірці. — Коментує Тетяна Васильчук. — Я, як керівник відділу, особисто слідкую за тим, щоб наш сервіс залишався на належному рівні й до того ж постійно покращувався. Щоб уникнути упередженості в оцінюванні, з операторами Служби підтримки працює незалежний Підрозділ контроля якості».
Кількість користувачів DINERO постійно зростає, об’єми роботи збільшуються, тому компанія не може собі дозволити прогалини в обслуговуванні. Наявність системи контролю мотивує працівників підтримки на самовдосконалення та підвищення кваліфікації.
Раз у квартал в DINERO передивляються вимоги до операторів, а кожного місяця вони проходять тестування для оцінки рівня професійних навичок і знань. У грудні 2019 середня оцінка по 100-бальній шкалі складала 91 балл. Це мінімальна оцінка, яку має отримати працівник, щоб надавати якісні послуги клієнтам.
За успішну роботу оператори отримують заохочення та премії. За усвідомлене невирішення запитань клієнта або некоректне спілкування, навпаки, працівники позбавляються бонусів частково або повністю.
За два роки роботи в DINERО впровадили немало інноваційних механізмів для більш ефективного обслуговування. Швидкість і якість сервісу постійно зростають, в чому можуть пересвідчитися постійні клієнти компанії. У свою чергу, майбутні користувачі фінансових послуг можуть оцінити сервіс DINERO під час оформлення позики або консультації в Службі підтримки.
Щоб залишатися кращими, треба працювати краще за конкурентів, — переконані в DINERO. Перевірити якість сервісу та взяти вигідні позики клієнти можуть на сайті https://www.dinero.ua/ або за допомогою консультанта в офлайн-представництвах компанії.

Контактна інформація:

Контактна особа: dinero
Оголошення "За кулісами DINERO: інноваційний підхід до клієнтського сервісу в Києві" ви можете знайти в наступних розділах:

Дата розміщення оголошення: 05.02.2020, #247113
Фитнес клуб "Sport Star"

Посетив фитнес клуб "Sport Star" Вы будете иметь возможность не только усовершенствовать свое тело, но и отдохнуть душой в танцевальном зале...

Интернет-магазин игрушек "GRENKA.UA"

GRENKA.ua – самый игрушечный интернет магазин в Украине. Сами играем в то и тем, что продаем. Игрушки наша приятная слабость. ...

Фитнес клуб "Колизей"

Фитнес клуб "Колизей" - это уникальное место для активного отдыха, а также место для новых приятных знакомств и общения. Наша цель - пода...

Школа иностранных языков "European Way"

European Way - школа, где изучаются абсолютно все европейские языки. 90% процентов наших учеников рекомендуют нас своим друзьям. 60% наши...

Корисно знати

ТОП-5 корисних подарунків: практичні ідеї без зайвого пафосу
Новорічні свята — це не лише про магію, теплі побажання та ялинковий аромат. Це ще й чудова можливість подарувати щось справді потрібне й корисне
Типичные ошибки при ремонте квартиры с перепланировкой: как их избежать
Ремонт с перепланировкой позволяет создать пространство заново, адаптировать его под свои привычки, стиль жизни и дизайн-мечту
SEO та ІТ-маркетинг у нову еру AI-LLM пошуку: що зміниться для сайтів
Глибокий аналіз переходу від SEO до GEO/AISO. Розглядаємо практичні кроки: від налаштування Schema Markup до створення контенту, який цитуватимуть LLM-моделі для генерації відповідей.