ПОТРІБЕН ! ТАЄМНИЙ ПОКУПЕЦЬ в Києві (Куплю)

Компанія 4service запрошує до співпраці!

Пропонуємо вакансію таємного покупця .
Обов\\\'язки: збирати інформацію про якість обслуговування у торгових точках та інших закладах обслуговування з метою покращення якості сервісу
Маєш гарну пам*ять, відповідальний , чемний, сумлінно ставишся до виконвання роботи, чесний , є смартфон .
то ми чекаємо саме на твій дзвінок.
Без досвіду роботи.
Кожен успішний візит – гідна винагорода.



Контактний номер 0678724225 (вайбер) Тетяна

Контактна інформація:

Контактна особа: Левченко Тетяна
Телефон: +380933049541
Оголошення "ПОТРІБЕН ! ТАЄМНИЙ ПОКУПЕЦЬ в Києві" ви можете знайти в наступних розділах:

Дата розміщення оголошення: 01.04.2021, #251264
Студия дизайна "Медиа дизайн"

Коллектив компании МЕДИА-ДИЗАЙН на рынке ВЕБ-дизайна уже более 8 лет. Мы зарекомендовали себя, как команда профессионалов, решающая задач...

Школа иностранных языков "LONGMAN Language School"

Языковая школа Longman (LLS) – это новейшая и эффективная школа европейского образца с демократической атмосферой отношений, молодыми и энер...

Автошкола "Навигатор"

Больше десятилетия назад на рынок автошкол пришел «Навигатор» - молодая команда амбициозных, полных желания и рвения людей. С 2004 года мы в...

Клиника "Smart Medical Center"

Smart Medical Center - це приватна клініка на Оболоні (100 метрів від станції метро "Мінська"). Працює за 38 напрямами для дорослих та ді...

Корисно знати

ТОП-5 корисних подарунків: практичні ідеї без зайвого пафосу
Новорічні свята — це не лише про магію, теплі побажання та ялинковий аромат. Це ще й чудова можливість подарувати щось справді потрібне й корисне
Типичные ошибки при ремонте квартиры с перепланировкой: как их избежать
Ремонт с перепланировкой позволяет создать пространство заново, адаптировать его под свои привычки, стиль жизни и дизайн-мечту
SEO та ІТ-маркетинг у нову еру AI-LLM пошуку: що зміниться для сайтів
Глибокий аналіз переходу від SEO до GEO/AISO. Розглядаємо практичні кроки: від налаштування Schema Markup до створення контенту, який цитуватимуть LLM-моделі для генерації відповідей.